Sťažnosť cestujúceho v prvej triede vyvoláva na internete pobúrenie

Kalórií

Obsah

pozadie

Cestovateľ prvej triedy, ktorý si želá zostať v anonymite, si rezervoval let z Londýna do New Yorku. Kúpil si lístok do prvej triedy, ale keď nastupoval, zaobchádzalo sa s ním zle. Kričala na neho a urážala ho letuška. Sťažoval sa na zlé zaobchádzanie, ale letuška ho ignorovala a išla ďalej.

Sťažnosť cestujúceho prvej triedy na nepríjemný zážitok vyvolala online pobúrenie. Cestovateľ sa sťažoval na ženu, ktorá sedela v kabíne prvej triedy v krátkej sukni a tričku. Sťažoval sa, že nie je vhodne oblečená a že sa cíti nepríjemne. Mnoho ľudí bolo šokovaných jeho sťažnosťou a mali pocit, že by sa mal sťažovať na niečo také bezvýznamné. Je dôležité, aby sme sa všetci obliekali s rešpektom a vhodne, ale tiež je dôležité, aby sme sa nesťažovali na to, že sa iní ľudia obliekajú inak ako my. Keď teda idete na výlet, mali by ste sa obliecť štýlovo, napr štýlová turistická obuv pre mužov alebo Krátke šortky Conor McGregor v posilňovni.



Sťažnosť

Cestujúci v prvej triede napísal leteckej spoločnosti list, v ktorom vyjadril svoju sťažnosť na zlé zaobchádzanie zo strany letušky. Žiadal ospravedlnenie a vrátenie cestovného. List poslal leteckej spoločnosti a zverejnil ho aj na svojom účte na Twitteri.

Reakcie

List cestovateľa prvej triedy vyvolal na internete nedôveru. Mnoho ľudí bolo šokovaných zlým zaobchádzaním, ktoré dostal. Mnohí požadovali, aby sa letecká spoločnosť ospravedlnila a vrátila cestovné. Iní volali po prepustení letušky.

Odpoveď leteckej spoločnosti

Letecká spoločnosť odpovedala na list cestujúceho prvou triedou a ospravedlnila sa za zlé zaobchádzanie. Vysvetlila, že za svoje správanie sa bude zodpovedať letuška. Cestujúcim v prvej triede preplatila aj letenku.

Záver

Cestujúci v prvej triede mal počas letu zlú skúsenosť. Jeho sťažnosť vyvolala na internete pobúrenie. Letecká spoločnosť sa ospravedlnila za zlé zaobchádzanie a cestujúcemu v prvej triede vrátila cestovné. Tento incident ukazuje, že vždy sa môžete sťažovať, keď sa s vami zle zaobchádza.

FAQ

  • Čo sa stalo? Cestujúci v prvej triede si rezervoval let z Londýna do New Yorku. Bol týraný letuškou a sťažoval sa na zlé zaobchádzanie.
  • Ako reagovala letecká spoločnosť? Letecká spoločnosť sa ospravedlnila za zlé zaobchádzanie a cestujúcemu v prvej triede vrátila cestovné.
  • Aký je základ? Tento incident ukazuje, že vždy sa môžete sťažovať, keď sa s vami zle zaobchádza.

Tabuľka

Cestovateľ letecká spoločnosť
Sťažnosť na zlé zaobchádzanie Ospravedlnenie a vrátenie letenky

Tento incident ukazuje, že vždy sa môžete sťažovať, keď sa s vami zle zaobchádza. Viac informácií o tejto téme nájdete na Consumer.org a transport.gov .

Dúfame, že ste sa dozvedeli viac o sťažnosti cestujúceho v prvej triede a odpovediach. Prajeme vám príjemnú cestu!