Čo je to Craic? Aer Lingus pobúri cestujúcich „maličkým“ jedlom počas letu

Kalórií

Obsah

Pasažieri Aer Lingus zostali pobúrení po tom, čo im počas letu podávali „malé“ jedlá. Írska letecká spoločnosť bola obvinená z podávania jedál, ktoré sú príliš malé na to, aby uspokojili hlad cestujúcich, pričom niektorí tvrdia, že jedlá sú „nevhodné na ľudskú spotrebu“.

Aer Lingus sa nedávno dostal pod paľbu kvôli jedlám počas letu, ktoré mnohí cestujúci považovali za „malé“ a nevyhovujúce. Letecká spoločnosť bola obvinená z toho, že cestujúcim neposkytuje dostatok jedla, pričom niektorí tvrdia, že po lete zostali hladní. To vyvolalo pobúrenie medzi cestujúcimi, ktorí na sociálnych sieťach vyjadrili svoju nespokojnosť. Aer Lingus ešte nereagoval na sťažnosti, ale je jasné, že musia podniknúť kroky, aby zabezpečili, že ich cestujúci budú spokojní s jedlom počas letu. Roztomilé oblečenie pre zlého chlapca a Edwardské štýly brady sú obľúbené aj medzi cestujúcimi.



Aký je problém?

Problém s palubnými jedlami spoločnosti Aer Lingus pretrváva už nejaký čas a cestujúci sa sťažujú na veľkosť a kvalitu jedla. Cestujúci sa obrátili na sociálne médiá, aby vyjadrili svoje rozhorčenie, pričom niektorí tvrdia, že jedlá sú „nevhodné na ľudskú spotrebu“.

Letecká spoločnosť bola obvinená z podávania jedál, ktoré sú príliš malé na uspokojenie hladu cestujúcich, pričom niektorí tvrdia, že jedlá sú „nevhodné na ľudskú spotrebu“. Cestujúci sa tiež sťažovali na nedostatok rozmanitosti jedál, pričom niektorí tvrdili, že rovnaké jedlá sa podávajú na viacerých letoch.

Čo hovoria cestujúci?

Cestujúci sa obrátili na sociálne médiá, aby vyjadrili svoje rozhorčenie, pričom niektorí tvrdia, že jedlá sú „nevhodné na ľudskú spotrebu“. Iní sa sťažovali na nedostatok rozmanitosti jedál, pričom niektorí tvrdili, že rovnaké jedlá sa podávajú na viacerých letoch.

Jeden cestujúci napísal na Twitteri: „Som zhrozený veľkosťou jedla, ktoré mi bolo podané na mojom lete Aer Lingus. Bol maličký a sotva stačil na to, aby ma naplnil.' Ďalší cestujúci povedal: „Bol som na viacerých letoch Aer Lingus a jedlá sú vždy rovnaké. Je to naozaj sklamanie.'

Čo hovorí Aer Lingus?

Spoločnosť Aer Lingus reagovala na sťažnosti vyhlásením, že „sa zaviazala poskytnúť všetkým našim cestujúcim vysokokvalitné zážitky počas letu“. Letecká spoločnosť tiež uviedla, že „neustále kontroluje a zlepšuje naše jedlá počas letu“.

Čo môžu cestujúci robiť?

Cestujúci, ktorí nie sú spokojní s veľkosťou a kvalitou svojich jedál počas letu, môžu kontaktovať priamo Aer Lingus a podať sťažnosť. Letecká spoločnosť má vyhradený tím zákazníckych služieb, ktorý je pripravený odpovedať na akékoľvek otázky alebo sťažnosti. Cestujúci môžu leteckú spoločnosť kontaktovať aj prostredníctvom sociálnych sietí alebo telefonicky.

Záver

Pasažieri Aer Lingus zostali pobúrení po tom, čo im počas letu podávali „malé“ jedlá. Letecká spoločnosť bola obvinená z podávania jedál, ktoré sú príliš malé na uspokojenie hladu cestujúcich, pričom niektorí tvrdia, že jedlá sú „nevhodné na ľudskú spotrebu“. Cestujúci, ktorí nie sú spokojní s veľkosťou a kvalitou svojich jedál počas letu, môžu kontaktovať priamo Aer Lingus a podať sťažnosť.

FAQ

  • Otázka: Aký je problém s jedlom počas letu spoločnosti Aer Lingus?
    A: Cestujúci sa sťažovali na veľkosť a kvalitu jedla, pričom niektorí tvrdili, že jedlá sú „nevhodné na ľudskú spotrebu“. Cestujúci sa tiež sťažovali na nedostatok rozmanitosti jedál, pričom niektorí tvrdili, že rovnaké jedlá sa podávajú na viacerých letoch.
  • Otázka: Čo povedal Aer Lingus o sťažnostiach?
    A: Spoločnosť Aer Lingus reagovala na sťažnosti vyhlásením, že „sa zaviazala poskytnúť všetkým našim cestujúcim vysokokvalitné zážitky počas letu“. Letecká spoločnosť tiež uviedla, že „neustále kontroluje a zlepšuje naše jedlá počas letu“.
  • Otázka: Čo môžu cestujúci urobiť, ak nie sú spokojní s jedlom počas letu?
    A: Cestujúci, ktorí nie sú spokojní s veľkosťou a kvalitou svojich jedál počas letu, môžu kontaktovať priamo Aer Lingus a podať sťažnosť. Letecká spoločnosť má vyhradený tím zákazníckych služieb, ktorý je pripravený odpovedať na akékoľvek otázky alebo sťažnosti. Cestujúci môžu leteckú spoločnosť kontaktovať aj prostredníctvom sociálnych sietí alebo telefonicky.

Porovnávacia tabuľka

letecká spoločnosť Jedlá počas letu
Aer Lingus Malý, nedostatok rozmanitosti
Ryanair Rôzne jedlá k dispozícii
British Airways Vysokokvalitné jedlá

Na záver, pasažieri Aer Lingus zostali pobúrení po tom, čo im počas letu podávali „malé“ jedlá. Letecká spoločnosť bola obvinená z podávania jedál, ktoré sú príliš malé na uspokojenie hladu cestujúcich, pričom niektorí tvrdia, že jedlá sú „nevhodné na ľudskú spotrebu“. Cestujúci, ktorí nie sú spokojní s veľkosťou a kvalitou svojich jedál počas letu, môžu kontaktovať priamo Aer Lingus a podať sťažnosť. Ďalšie informácie nájdete na stránke Aer Lingus , Ryanair alebo British Airways .